12-09-2019 | Algemeen

Nieuws van de Dorpsraad - September

Na een warme zomer heeft Dorpsraad Sint Hubert haar activiteiten weer opgepakt. Speerpunten zijn N264, wonen en onderwijs en projecten als de nieuwe Dorpsraad ansichtkaart en boombank op Pastor Bogersplein.

Rabo Clubsupport

De Rabobank investeert een deel van de winst in lokale clubs en verenigingen. De inschrijving is geopend. Bedenk een aanwinst voor je club of vereniging en schrijf in voor 20 september.

Wijziging bestuur

Harm Litjens is gestopt als lid van Dorpsraad. Bas van Haren neemt zijn taken als vice-voorzitter over. We bedanken Harm voor zijn inzet voor de Dorpsraad.

N264

In overleg met provincie en gemeente wordt woensdagavond 9 oktober een informatiebijeenkomst georganiseerd voor toelichting op de herinrichting van de Pastoor Jacobsstraat in de bebouwde kom, de verdere procedure en de status van de vrachtwagenheffing.

Welkom in Sint Hubert

Nieuwe inwoners van Sint Hubert ontvangen de nieuwe Dorpsraad ansichtkaart. De Dorpsraad probeert alle nieuwe inwoners in het zicht te hebben, maar een tip is altijd welkom. Natuurlijk is iedereen altijd van harte welkom op het openbare deel van de vergadering. Ook kan iedereen contact opnemen met een van de leden van de Dorpsraad.

25 jaar OVS Sint Hubert

Ondernemersvereniging Sint Hubert bestaat 25 jaar en biedt alle inwoners een brunch aan op zondag 29 september in Gemeenschapshuis De Jachthoorn. Koop een kaartje voor 3 euro bij de Jachthoorn, Geurts Verzekeringen, Aura of kapsalon Truus van Bakel. Deze 3 euro schenkt de OVS aan Stichting ALS.

Op woensdag 25 september is de eerstvolgende vergadering van de Dorpsraad in Gemeenschapshuis de Jachthoorn, met een openbaar deel van 20:00 tot 20:45 uur.