18-01-2022 | Werkgroep Bouwteam kernen CV

Nieuws van de Dorpsraad Sint Hubert

Dorpsagenda op www.dorpsraadsinthubert.nl.

Op de website van de Dorpsraad van Sint Hubert is een nieuwe pagina toegevoegd: de dorpsagenda. “We hebben de agenda gemaakt om hiermee een totaaloverzicht van de activiteiten in Sint Hubert te maken. Dit om te voorkomen dat er meerdere activiteiten op dezelfde dag worden georganiseerd en om natuurlijk iedereen op een eenvoudige manier op de hoogte te houden”, zegt Han Lavrijssen, voorzitter Dorpsraad Sint Hubert.

Verenigingen en organisaties kunnen hun meldingen voor de dorpsagenda mailen naar info@dorpsraadsinthubert.nl dan wordt die zo spoedig mogelijk geplaatst. De website sthubert.nu neemt automatisch de data over.

KernenCV
In aanloop naar de nieuwe gemeente Land van Cuijk heeft een bouwteam in elk dorp een zogenaamde KernenCV geschreven. Het bouwteam en de Dorpsraad zijn zeer benieuwd naar reacties van inwoners van Sint Hubert om het KernenCV zo compleet mogelijk te krijgen. Zo kun je meedenken in het bouwen aan de nieuwe gemeente Land van Cuijk. Dat kan via het platform www.onslandvancuijk.nl, via de website en Facebookpagina van de Dorpsraad of door contact op te nemen met een van de bouwteamleden. De definitieve versie van het KernenCV is dan informatie voor de nieuwe gemeenteraad om hier actief mee aan de slag te gaan.